1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال امرسان در جنوب تهران

1090 بازدید
تعمیر یخچال امرسان در جنوب تهران

متخصصین ما در نمایندگی آماده ارائه خدمات جهت تعمیر یخچال امرسان در جنوب تهران هستند. جایی برای نگرانی نخواهد بود. با توجه به اینکه تعمیرکاران ما از نظر علمی توانایی بالایی دارند، کیفیت کار در حد استاندارد خواهد بود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال امرسان جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال امرسان جنوب تهران 

 

تعمیر یخچال امرسان مشیریه , تعمیر یخچال امرسان یاخچی آباد , تعمیر یخچال امرسان نازی آباد , تعمیر یخچال امرسان شوش , تعمیر یخچال امرسان اتابک , تعمیر یخچال امرسان خراسان , تعمیر یخچال امرسان شاپور , تعمیر یخچال امرسان جوادیه , تعمیر یخچال امرسان مولوی , تعمیر یخچال امرسان منیریه , تعمیر یخچال امرسان سیروس , تعمیر یخچال امرسان خزانه , تعمیر یخچال امرسان فلاح , تعمیر یخچال امرسان مسعودیه , تعمیر یخچال امرسان خانی آباد , تعمیر یخچال امرسان یافت آباد , تعمیر یخچال امرسان دروازه غار , تعمیر یخچال امرسان امیریه , تعمیر یخچال امرسان مسعودیه , تعمیر یخچال امرسان افسریه , تعمیر یخچال امرسان علی آباد , تعمیر یخچال امرسان شکوفه , تعمیر یخچال امرسان عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات جهت تعمیرات یخچال امرسان در جنوب تهران

 

–       به منظور سهولت در ارائه خدمات، چندین شعبه از این نمایندگی در جنوب تهران تاسیس شده است.

–       در این مرکز دوره های آموزشی برای تکنسین ها برگزار می شود تا با مدل های جدید یخچال امرسان آشنا شده و با تسلط بر متدهای پیشرفته، سرعت و کیفیت کار را بالا ببرند.

–       ارائه خدمات در محل، از جمله مهمترین اقداماتی است که در این مرکز با هدف رفاه مشتریان انجام می گیرد. شما باید با نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود تماس گرفته و مشکل را به مشاورین ما گزارش دهید. در اسرع وقت تکنسین با امکانات و تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       در این مرکز مشاوره رایگان برای مشاورین در نظر گرفته شده است. شما می توانید با مرکز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت رفع عیوب سطحی و حتی انتخاب بهترین مدل یخچال امرسان از متخصصین ما دریافت نمایید.

–       اطمینان داشته باشید که در محاسبه هزینه ها، منافع مشتری در نظر گرفته شده و فاکتور ارائه شده توسط تعمیرکار، صحت این ادعای ما خواهد بود.

–       تعمیرکاران موظف هستند در زمان تعمیر یخچال، ابتدا نسبت به تعمیر قطعات معیوب اقدام نموده و سپس در صورت لزوم، تعویض قطعه ها را انجام دهد.

–       در صورتی که گارانتی یخچال اعتبار دارد، به تکنسین تحویل دهید تا در محاسبه هزینه ها به شما تخفیف داده شود.

–       ارائه گارانتی تعمیرات به مشتریان در پایان تعمیر یخچال امرسان در جنوب تهران اقدامی است که به منظور تضمین خدمات انجام می گیرد. این نمایندگی متعهد می شود که در صورت بروز دوباره همین عیب در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه، بدون دریافت هزینه تعمیرات را انجام دهد.

 1669