1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال امرسان در مرکز تهران

806 بازدید
تعمیر یخچال امرسان در مرکز تهران

قطعا شما زمانی به سراغ مطالعه این مقاله خواهید آمد که به تعمیر یخچال امرسان در مرکز تهران نیاز پیدا کنید. لازم است رفع عیب این وسیله را به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید تا اطمینان داشته باشید عیب اصلی تشخیص و  به خوبی رفع خواهد شد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال امرسان مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال امرسان مرکز تهران 

 

تعمیر یخچال امرسان یوسف آباد , تعمیر یخچال امرسان مطهری , تعمیر یخچال امرسان فاطمی , تعمیر یخچال امرسان عباس آباد , تعمیر یخچال امرسان جلفا , تعمیر یخچال امرسان خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال امرسان بهجت اباد , تعمیر یخچال امرسان امام خمینی , تعمیر یخچال امرسان سهروردی , تعمیر یخچال امرسان آپادانا , تعمیر یخچال امرسان نیلوفر , تعمیر یخچال امرسان لاله زار , تعمیر یخچال امرسان جمهوری , تعمیر یخچال امرسان بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات جهت تعمیرات یخچال امرسان در مرکز تهران

 

–       با توجه به اینکه لازم است عیب یخچال سریعا رفع گردد تا بتوان به زودی از آن استفاده نمود، چندین شعبه از نمایندگی در این منطقه تاسیس شده است تا در زمان کوتاه تری به درخواست مشتریان پاسخ داده شود.

–       در این مرکز تمامی تعمیرکاران هم از نظر علمی و هم از نظر عملی توانمندی بالایی در عیب یابی و تعمیر انواع مدل های یخچال امرسان دارند.

–       ما در زمان های مشخص برای تکنسین های خود دوره های آموزشی را برگزار می کنیم تا با ارتقا دانش عملی آن ها بتوانیم کیفیت خدمات را بهبود دهیم.

–       در این مرکز گروهی از متخصصین در قسمت مشاوره فعالیت دارند که شما می توانید با یک تماس تلفنی و بدون پرداخت هزینه از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

–       در پایان کار تعمیرکار تمامی هزینه های مصرفی را در یک فاکتور مورد تایید نمایندگی لیست نموده  و به شما تحویل می دهد.

–       سعی تمامی تکنسین ها بر این است که قطعه های معیوب را تعمیر نمایند تا نیازی به خرید قطعه های جدید نباشد. اما اگر با این حال باز هم نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد، در این صورت تضمین می کنیم که قطعه های مصرفی همگی ارجینال هستند و آسیبی به وسیله وارد نمی شود.

–       تمامی خدمات این نمایندگی با گارانتی انجام می شود. برای مثال بعد از تعمیر یخچال امرسان در مرکز تهران تکنسین گارانتی تعمیرات را به شما تحویل می دهد تا اگر این عیب دوباره در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه رخ داد، نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما نباشد.

 1669