1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال هیمالیا در مرکز تهران

642 بازدید
تعمیر یخچال هیمالیا در مرکز تهران

تعمیرکاران متخصص ما به شما کمک می کنند تا تعمیر یخچال هیمالیا در مرکز تهران در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. هدف ما این است تعمیرات به نحوی انجام گیرد که نه تنها عیب در شده بلکه در کارایی دستگاه کوچکترین افتی مشاهده نشود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا مرکز تهران 

 

تعمیر یخچال هیمالیا یوسف آباد , تعمیر یخچال هیمالیا مطهری , تعمیر یخچال هیمالیا فاطمی , تعمیر یخچال هیمالیا عباس آباد , تعمیر یخچال هیمالیا جلفا , تعمیر یخچال هیمالیا خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال هیمالیا بهجت اباد , تعمیر یخچال هیمالیا امام خمینی , تعمیر یخچال هیمالیا سهروردی , تعمیر یخچال هیمالیا آپادانا , تعمیر یخچال هیمالیا نیلوفر , تعمیر یخچال هیمالیا لاله زار , تعمیر یخچال هیمالیا جمهوری , تعمیر یخچال هیمالیا بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات جهت تعمیر یخچال هیمالیا در مرکز تهران

 

–       ما در این منطقه از تهران چندین شعبه تاسیس نموده ایم تا با توجه به تعدد مشتریان در این منطقه، بهترین بتوانیم خدمات در اسرع وقت را ارائه کنیم.

–       تعمیرکاران ما از نظر علمی در زمینه تعمیر وسایل برقی بسیار قوی هستند. علاوه بر این دوره های آموزش عملی را نیز سپری نموده و همین دو عامل، تضمین کیفیت خدمات ما خواهد بود.

–       به هیچ عنوان دلواپس بردن یخچال به نمایندگی نباشید. کافی است به این مرکز اعتماد کنید تا شاهد خدمات در منزل خود باشید. ما تعمیرکاران را به منزل شما اعزام می کنیم تا سریع تر تعمیرات انجام شود.

–       در صورتی که تعمیرکار لازم بداند برخی از قطعات یخچال را عوض کند تا عیب موجود رفع شود، این نمایندگی از قطعه های اصلی برای این منظور استفاده خواهد کرد.

–       ما گارانتی وسیله را به عنوان یک فاکتور برای تخفیفات در نظر خواهیم گرفت. اگر ضمانت نامه منقضی نشده است به تکنسین تحویل دهید.

–       با توجه به اینکه لازم است مشتریان از جزئیات هزینه های مصرفی اطلاع داشته باشند، فاکتور به شما ارائه می شود.

–       در این مرکز مشاوره رایگان تحت نظر متخصصین برای شما در نظر گرفته است. کافی است با نمایندگی تماس گرفته و با مشاورین ما بدون پرداخت هیچ هزینه ای صحبت کنید.

–       لازم است تکنسین ها بعد از اتمام تعمیر یخچال هیمالیا در مرکز تهران به شما ضمانت نامه تحویل دهند که نشان از حمایت نمایندگی در صورت بروز مجدد همین عیب در مدت اعتبار گارانتی است. در این صورت خدمات رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 1669