1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال پارس در غرب تهران

1130 بازدید
تعمیر یخچال پارس در غرب تهران

اگر شما تعمیر یخچال پارس در غرب تهران را به افراد متخصص بسپارید، نه تنها از سلامت وسیله بعد از پایان کار اطمینان داشته بلکه عیب اصلی دقیق مشخص می شود. این مسئله بسیار مهم است عیب یابی به صورت ریشه ای انجام شود. تنها در این صورت است که کارایی اولیه یخچال را شاهد خواهید بود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال پارس غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال پارس غرب تهران

 

تعمیر یخچال پارس پونک , تعمیر یخچال پارس صادقیه , تعمیر یخچال پارس شهرک غرب , تعمیر یخچال پارس سعادت آباد , تعمیر یخچال پارس باغ فیض , تعمیر یخچال پارس طرشت , تعمیر یخچال پارس تهرانسر , تعمیر یخچال پارس چیتگر , تعمیر یخچال پارس شهرک گلستان , تعمیر یخچال پارس بیمه , تعمیر یخچال پارس بلوار فردوس , تعمیر یخچال پارس شهرک اکباتان , تعمیر یخچال پارس گیشا , تعمیر یخچال پارس شهران , تعمیر یخچال پارس کن , تعمیر یخچال پارس جنت آباد , تعمیر یخچال پارس آریاشهر , تعمیر یخچال پارس شهر زیبا , تعمیر یخچال پارس حصارک , تعمیر یخچال پارس کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات  جهت تعمیر یخچال پارس در غرب تهران

 

–       با هدف ارائه خدمات در زمان کوتاه تر، نمایندگی ما چندین شعبه در غرب تهران تاسیس نموده است.

–       شما کافی است با نزدیک ترین مرکز به محل زندگی خود تماس گرفته و مشکل را گزارش کنید. در اولین زمان تعمیرکار به منزل شما مراجعه نموده و در حضور خودتان تعمیرات را انجام می دهد.

–       ما کلیه وسایل مورد نیاز را در اختیار تعمیرکار قرار می دهیم تا بدون مشکل بتواند عیب یابی و تعمیرات را انجام دهد.

–       تکنسین های ما دوره های آموزشی های نمایندگی را سپری می کنند با این هدف که بهتر و سریع تر بتوانند تعمیرات را انجام دهند.

–       اگر خرابی رخ داده در یخچال به دلیل نقص در برخی از قطعات باشد، در صورت نیاز به تعویض به شما تعهد می دهیم تمامی آن ها اصلا هستند.

–       این حق شما است که از جزئیات هزینه ها اطلاع داشته باشید. با همین هدف ما فاکتور رسمی به شما تحویل می دهیم.

–       در صورتی که سوالی برای شما پیش آمده و به دنبال پاسخ ان هستید، کافی است با مرکز تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید. متخصصین ما از شما حمایت می کنند.

–       ما از خدمات تعمیرکاران خود حمایت می کنیم. به این صورت که در پایان تعمیر یخچال پارس در غرب تهران به شما یک برگه ضمانت نامه می دهیم. اگر متوجه بروز مجدد همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه شدید، کافی است با نمایندگی تماس بگیرید. خدمات رایگان را برای شما ارائه می کنیم.

 1669