1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال پارس در مرکز تهران

731 بازدید
تعمیر یخچال پارس در مرکز تهران

اگر اکنون به یک تعمیرکار توانا جهت تعمیر یخچال پارس در مرکز تهران نیاز دارید، به هیچ عنوان عجله نکرده و با کمی بررسی، به سراغ افراد متخصص بروید. کیفیت کار تعیین کننده سلامت و کارایی دستگاه بعد از تعمیرات خواهد بود. در این مرکز رفع عیب یخچال براساس متدهای کاملا علمی انجام می گیرد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال پارس مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال پارس مرکز تهران 

 

تعمیر یخچال پارس یوسف آباد , تعمیر یخچال پارس مطهری , تعمیر یخچال پارس فاطمی , تعمیر یخچال پارس عباس آباد , تعمیر یخچال پارس جلفا , تعمیر یخچال پارس خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال پارس بهجت اباد , تعمیر یخچال پارس امام خمینی , تعمیر یخچال پارس سهروردی , تعمیر یخچال پارس آپادانا , تعمیر یخچال پارس نیلوفر , تعمیر یخچال پارس لاله زار , تعمیر یخچال پارس جمهوری , تعمیر یخچال پارس بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات جهت تعمیر یخچال پارس در مرکز تهران

 

–       با توجه به اینکه عمده مشتریان در مرکز تهران زندگی می کنند، چندین شعبه از نمایندگی در این قسمت تحت مدیریت متخصصین تاسیس شده است.

–       تعمیرکاران ما علاوه بر برخورداری از مدرک علمی، آزمون ورودی نمایندگی را با موفقیت سپری نموده و صلاحیت خود را ثابت نموده اند.

–       ما در بازه های زمانی مشخص، دوره های عملی را برای تعمیرکاران در نظر گرفته ایم تا با ارتقا سطح دانش آن ها، کیفیت خدمات را بهبود دهیم.

–       با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، تکنسین ها سعی می کنند قطعات معیوب را تعمیر نمایند تا هزینه نهایی کمتر محاسبه شود.

–       البته ممکن است لازم باشد برخی از قطعات به طور کامل عوض شوند. در این صورت تضمین می دهیم از قطعات ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد.

–       شما می توانید با قسمت مشاوره تماس گرفته و بدون پرداخت هزینه، از متخصصین ما برای دریافت پاسخ سوالات خود کمک بگیرید.

–       در صورتی که گارانتی وسیله اعتبار زمانی دارد، فراموش نکنید که با تحویل آن به تکنسین می توانید از تخفیفات لازم استفاده کنید.

–       با دریافت فاکتور می توانید هزینه های مصرفی را کنترل کنید.

–       ما تکنسین ها را موظف می دانیم در پایان تعمیر یخچال پارس در مرکز تهران ضمانت نامه تعمیرات را به شما تحویل دهند. از این طریق خدمات خود را تضمین خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز مجدد همین مشکل در یخچال همزمان با اعتبار ضمانت نامه، می توانید مجددا به نمایندگی مراجعه و از خدمات رایگان بهره مند شوید.

 1669