1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

نمایندگی مجاز ایندزیت

566 بازدید
نمایندگی مجاز ایندزیت

برند ایندزیت یکی از برندهای لوازم برقی خانگی است که با توجه به فعالیت های خود در زمینه تولید لوازم خانگی براساس آخرین متدهای روز، توانسته است جایگاه خود را در میان مردم به دست بیاورد لذا باید برای ارائه خدمات پس از فروش، نمایندگی های مجاز تعمیرات برای این برند وجود داشته باشد که برای این منظور اورژانس سرویس اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز ایندزیت نموده است که لوازم برقی برند ایندزیت را پشتیبانی می نماید.

هدف تعمیرگاه مجاز ایندزیت

مهمترین هدف تعمیرگاه مجاز ایندزیت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان این برند است که در زمان خرید، مطمئن باشند که در صورت بروز خرابی در وسیله، نمایندگی های مجاز برای برند ایندزیت وجود دارد که بتواند شما را حمایت کند. لذا اورژانس سرویس با راه اندازی تعمیرگاه مجاز تعمیر ایندزیت، این امکان را فراهم نموده است که در صورت بروز خرابی، با قسمت پشتیبانی تماس گرفته تا تعمیرکار متخصص تعمیر ایندزیت به منزل شما اعزام شده و حتی المقدور در منزل شما عمل تعمیرات را انجام دهد در نتیجه شما از بابت حمل و نقل وسیله، نگرانی نخواهید داشت.

محصولات ایندزیت

1-   ماکروویو ایندزیت

مهمترین ویژگی ماکروویو ایندزیت، طراحی زیبا، امنیت بالا در استفاده و وجود تعداد مختلف برنامه برای کارایی های بیشتر است و همین امر این وسیله را در میان سایر برندها به خوبی معرفی نموده است.

2-   ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت، دارای کمترین مصرف انرژی است که از روی برچسب انرژی آن مشخص است البته کم بودن مصرف انرژی به معنی پایین بودن کیفیت شست و شو نیست بلکه به بهترین شکل ممکن لباس ها را شست و شو می دهند.

3-   ماشین ظرفشویی ایندزیت

مهمترین هدف ساخت ماشین های ظرفشویی، حذف زمان شست و شو برای خانم ها و البته کیفیت بالا در شستن ظروف است که این هدف به خوبی در ماشین های ظرفشویی ایندزیت وجود دارد.

4-   یخچال فریزر ایندزیت

یخچال فریزر ایندزیت بهترین طراحی را برای فضای داخلی دارد که نه تنها حجم داخلی برای نگهداری مواد غذایی بیشتر باشد بلکه دکور داخلی آن به گونه ای طراحی شده است که چیدمان مواد غذایی به صورت مناسب تری صورت می گیرد.

5-   ساید بای ساید ایندزیت

6-   آن چه که در مورد یخچال های ساید بای ساید اهمیت زیادی دارد این است که بدون تغییر در اندازه آن، فضای داخلی را زیاد کند و ساید بای ساید ایندزیت سعی بر این داشته است که بتواند به این هدف دست یابد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669