1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

استفاده از گارانتی وسایل برقی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر

592 بازدید
استفاده از گارانتی وسایل برقی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر

 

در میان تمام برندهای تولید کننده انواع وسایل برقی، کمتر شرکت تولید کننده ای را می توان یافت که برای تولیدات خود گارانتی را در نظر نگرفته باشد چرا که وجود ضمانت نامه در واقع اعتباری برای وسیله است تا مشتری مطمئن شود در صورت بروز عیب در بازه زمانی اعتبار گارانتی، می تواند از خدمات تعمیر وسیله به صورت رایگان بهره مند شود. اما مدت اعتبار ضمانت نامه های هر وسیله برقی متفاوت بوده و به اندازه و کارایی آن بستگی دارد.

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکس نیز خدمات تعمیرات براساس گارانتی ارائه خواهد شد منتهی برای استفاده از این گارانتی باید شرایطی وجود داشته باشید تا برای نمایندگی مستر فیکسر اعتبار داشته باشد.

 

شرایط استفاده از خدمات گارانتی وسایل برقی:

1-   گارانتی وسایل برقی باید حتما برچسب هولوگرام داشته باشند تا از نظر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر معتبر بوده و خدمات تعمیرات رایگان وسیله برقی را شامل شود.  توجه داشته باشید که حتی اگر ضمانت نامه شما اعتبار داشته ولی فاقد برچسب هولوگرام باشد این نمایندگی تعهدی نسبت به شما نخواهد داشت.

2-    همان گونه که بیان کردیم تمامی وسایل برقی دارای گارانتی بوده ولی مدت اعتبار زمانی آن ها متفاوت است لذا اگر خرابی وسیله برقی قبل از انقضای ضمانت نامه رخ بدهد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر تعمیرات رایگان را برای شما انجام خواهد داد.

3-   معمولا اغلب برندهای تولید کننده وسایل برقی شرط اعتبار گارانتی وسایل برقی خود را مهر کارشناس مورد تایید نمایندگی های فروش می دانند در نتیجه برای چنین مواردی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر نیز زمانی ضمانت نامه را قبول خواهد کرد که مهر تایید را داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم نصب و راه اندازی وسایل برقی خریداری شده را به کارشناسان مورد تایید برندهای مربوطه بسپارید.

4-   توجه داشته باشید که در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مستر فیکسر دامنه خدمات پس از فروش رایگان براساس گارانتی وسایل برقی متفاوت بوده و در زمان مراجعه به این نمایندگی شرایط استفاده از این خدمات برای شما شرح داده خاهد شد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669