1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T

594 بازدید
یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T

یخچال فریزر امرسان مدل  BFH20T  از گروه یخچال فریزرهای بالا و پایین می باشد. در این مدل یخچال در بالا و فریزر در قسمت پایین قرار دارد. مصرف انرژی در این یخچال A+  می باشد. جنس بدنه آن از ورق فولادی محکم است. ظرفیت یخچال برای مقادیر زیاد مواد غذایی مناسب است. فریزر آن دارای چهار کشو و یخچال آن چهار طبقه دارد.

ویژگی های یخچال فریزر امرسان BFH20T

·       طبقات در یخچال فریزر امرسان مدل  BFH20T  به صورت کشویی است و می توان آن ها را در شیارهای تعبیه شده جا به جا کرد و فضا را برای ظرف های بزرگتر تنظیم کنید.

·       قسمت داخلی در یخچال نیز دارای طبقات متعددی است که بطری ها و شیشه های مختلف به راحتی در آن جای می گیرد.

·       در قسمت پایین یخچال دو کشوی بزرگ برای نگهداری میوه و سبزیجات قرار داده شده است. این کشوها دما و رطوبت را تنظیم می کنند و از خراب شدن میوه و سبزیجات جلوگیری می کنند.

·       یخچال فریزر امرسان مدل  BFH20T  دارای آبریز نیز می باشد که بر روی در یخچال قرار دارد. با این آبریز همیشه آب خنک در دسترس شما می باشد.

·       یخچال فریزر مدل  BFH20T  مجهز به اخطار باز ماندن درب می باشد. اگر درب یخچال باز بماند پس از چند ثانیه صدای آژیر آن بلند می شود.

·       همچنین این یخچال فریزر مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می باشد. یعنی اگر یخچال دچار خرابی شود شما متوجه می شوید مشکل از چه قسمت آن می باشد.

·       یخچال و فریزر این دستگاه هر کدام دارای درب مجزا هستند. جهت باز شدن درها به سمت راست می باشد.

·       گنجایش کل یخچال فریزر مدل  BFH20T، 354 لیتر است. این یخچال بیشتر برای خانواده های کم جمعیت مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669