1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

831 بازدید
یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-MTP

یخچال فریزر امرسان مدل  BFN20D-M/TP  ارتفاعی نزدیک به دو متر دارد. این یخچال بسیار مدرن و کارا است. پایه های چرخ دار این یخچال باعث می شود به راحتی آن را جا به جا کنید. محفظه یخچال دارای چهار طبقه است. درب آن نیز در داخل چهار طبقه دارد. یخچال مدل BFN20D-M/TP  دارای جای مخصوص لبنیات می باشد. درون یخچال مجهز به یک لامپ  LED  است که فضای درون آن را به خوبی روشن می کند.

ویژگی های یخچال فریزر امرسان BFN20D-M/TP

·       یکی از ویژگی های یخچال فریزر امرسان BFN20D-M/TP  این است که سیستم خنک کننده آن از نوع کمپرسور است.

·       لازم به ذکر است فریزر این مدل یخچال دارای کارکرد مجزا است. از ویژگی های بارز آن می توان به بدون برفک بودنش اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت می باشد.

·       این یخچال قابلیت انجماد سریع مواد غذایی را دارد. در این صورت شما می توانید مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن منجمد کنید.

·       یخچال فریزر مدل  BFN20D-M/TP  مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است. این کارکرد بسیار مهم است.

·       در این مدل یخچال فریزر امرسان کنترل پنل به کار رفته است. پنل  LED  بر روی درب یخچال قرار داده شده است.

·       سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی در یخچال فریزر امرسان مدل  BFN20D-M/TP  وجود دارد. با وجود این ویژگی مصرف برق این یخچال بسیار پایین می باشد.

·       در این مدل یخچال سیستم گردش هوا به صورت چند گانه صورت می گیرد. در این صورت دمای درون آن برای نگهداری مواد غذایی مختلف متفاوت است.

·       یکی از بارزترین ویژگی های یخچال مدل BFN20D-M/TP  این است که نمیشگر آن دارای قفل کودک می باشد. بنابراین برای حفظ تنظیمات دما می توان آن را قفل نگه داشت.

·       یک ویژگی جالب یخچال این است که آبسرد کن آن نیز به قفل کودک مجهز است.

ویژگی های ذکر شده درباره یخچال فریزر امرسان مدل  BFN20D-M/TP  می باشد. با مطالعه این مطلب می توانید از کارکرد های این یخچال مطلع شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669