1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

737 بازدید
یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-MTP

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP  در دو رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه شده است. این یخچال بدون برفک با رتبه انرژی  A  یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار می باشد. گنجایش کل یخچال فریزر 345 لیتر است. از این مقدار 248 لیتر گنجایش یخچال و بقیه ظرفیت فریزر می باشد. محفظه داخل یخچال چهار طبقه دارد. همچنین طبقات درب آن نیز به چهار می رسد. سیستم کنترل این مدل یخچال امرسان الکترونیکی می باشد. پنل کنترل LED  بر روی بدنه آن قرار دارد.

ویژگی های یخچال فریزر امرسان BFN22D-M/TP

·       سنسور عیب یاب هوشمند و همچنین سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی در یخچال فریزر امرسان مدل  BFN22D-M/TP  یک مزیت ویژه است که این یخچال از آن برخوردار است.

·       این مدل یخچال با کمپرسور کار می کند. و وجود گاز خنک کننده  R134a  در آن باعث می شود موتور یخچال همیشه خنک باشد و داغ نکند.

·       یک ویژگی مطلوب در این یخچال، کارکرد حالت تعطیلات است. با این مشخصه اگر شما قصد مسافرت دارید این حالت یخچال را انتخاب کنید. در این صورت یخچال در حالت کار اقتصادی قرار می گیرد و انرژی بسیار کمی مصرف می کند.

·       در این یخچال کارکرد فریزر مجزا است. همچنین قابلیت انجماد سریع فریزر یک ویژگی منحصر به فرد است. ظرفیت انجماد فریزر آن در طی 24 ساعت 4.5 کیلوگرم می باشد.

·       گردش هوای داخل یخچال مدل  BFN22D-M/TP  به صورت چند گانه است. با وجود این ویژگی دمای داخل یخچال همیشه معتدل می باشد.

·       برای روشنایی داخل یخچال لامپ های LED  به کار رفته است. این لامپ ها با وجود روشنایی کافی، مصرف بسیار پایینی دارند. همچنین گرمایی که تولید می کنند بسیار ناچیز است و فضای یخچال را گرم نمی کند.

یخچال فریزر امرسان مدل  BFN22D-M/TP  از دستگاه های کمبی می باشد. با وجود قابلیت های کاربردی در این یخچال در کنار قیمت مناسب، آن را به یک گزینه مطلوب برای خانواده های کم جمعیت تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669