1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

یخچال فریزر هیمالیا مدل 3070

936 بازدید
یخچال فریزر هیمالیا مدل 3070

یخچال فریزر هیمالیا مدل 3070 مناسب کسانی است که فضای بیشتری برای یخچال می خواهند، زیرا در این محصول فریزر در قسمت بالا قرار گرفته و فضایی کمی به خود اختصاص داده است. درب یخچال 3070 قابلیت جا به جایی دارد و می توانید به فراخور مکانی که آن را گذاشته اید جهت حرکت درب را عوض کنید.

ویژگی ها

یخچال فریزر 3070 هیمالیا همچون تمامی محصولات این شرکت معتبر ایرانی مجهز به سیستم نوفراست است. بنابراین دیگر نیازی نیست که هر چند وقت یکبار یخچال را از برق کشیده و برفک های آن را پاک کنید. به علاوه سیستم کنترل هوشمند و نیز عیب یابی اتوماتیک نیز در آن به کار رفته است. یعنی اگر دستگاه دچار مشکل شود یک پیغام خطا نشان می دهد.

سیستم هوای دوگانه در این یخچال فریزر باعث می شود هوای یخچال و فریزر باهم قاطی نشده و مواد غذایی بوی یکدیگر را نگیرند. خبر خوب اینکه فناوری AVP هوای داخل یخچال را آنتی باکتریال کرده و مانع رشد آنها می شود. در 3070 قفسه مربوط به نگهداری سبزیجات مجهز به تکنولوژی VitaFresh شده است. از این رو میوه و سبزیجات طراوت و تازگی خود را در طولانی مدت حفظ می کنند.

قفسه های یخچال از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به راحتی جا به جا می شوند. دستگیره های آن نیز به صورت مخفی بوده و در مجموع ظاهر زیبایی دارد. کندانسور یخچال فریزر هیمالیا مدل 3070 از نوع Hidden یا پنهان است و از یک کمپرسور ویژه آب و هوای گرمسیری بهره می برد. در کنار تمامی مزایای ذکر شده سیستم روشنایی LED باعث شده هنگام باز کردن درب یخچال داخل آن را کامل مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669