1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

710 بازدید
تعمیرات لوازم خانگی

با توجه به این که در مرکز تهران مشتریان بیشتری از برند ایندزیت وجود دارد لذا نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران با کمک گروهی از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای تاسیس شده و  به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت مطهری , نمایندگی تعمیرات ایندزیت فاطمی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت عباس آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت جلفا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت امام خمینی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت سهروردی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت آپادانا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت نیلوفر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت لاله زار , نمایندگی تعمیرات ایندزیت جمهوری , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

دلیل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی ایندزیت

 

عدم آبگیری در ماشین ظرفشویی ایندزیت می‌تواند به علت مشکلات زیر باشد:

  1. فیلتر آب: ممکن است فیلتر آب ماشین ظرفشویی شما گل و لای و ذرات معلق در آب را در خود جمع کرده باشد. این مواد ممکن است آبگیری را مسدود کرده و جریان آب را متوقف کنند. بررسی کنید که فیلتر آب تمیز است و هیچ مانعی در آن وجود ندارد. در صورت لزوم، فیلتر آب را تمیز کرده یا تعویض کنید.
  2. خط آب: ممکن است خط آب که به ماشین ظرفشویی وصل است، بسته یا خراب شده باشد. بررسی کنید که خط آب به درستی متصل شده است و آب به ماشین ظرفشویی می‌رسد. اگر خط آب بسته است، آن را بازکنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که فشار آب کافی است.
  3. شیر آب: شیر آب که به ماشین ظرفشویی وصل است، ممکن است بسته یا خراب شده باشد. بررسی کنید که شیر آب به درستی باز شده است و آب به ماشین ظرفشویی می‌رسد. در صورت لزوم، شیر آب را تعمیر یا تعویض کنید.
  4. پمپ آب: مشکل در پمپ آب ماشین ظرفشویی ممکن است باعث عدم آبگیری شود. بررسی کنید که پمپ آب به درستی عمل می‌کند و هیچ خرابی یا نشتی در آن وجود ندارد. در صورت لزوم، پمپ آب را تعمیر یا تعویض کنید.
  5. سنسور سطح آب: ماشین ظرفشویی ممکن است با سنسور سطح آب مجهز شده باشد تا جریان آب را کنترل کند. اگر سنسور سطح آب خراب شده یا نادرست عمل کند، ممکن است ماشین ظرفشویی آبگیری را متوقف کند. در این صورت، تعمیر یا تعویض سنسور سطح آب الزامی است.
 1669