1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

415 بازدید
تعمیرات لوازم خانگی

مهمترین منطقه تهران که به دلیل جمعیت بیشتر، نیاز به خدمات بیشتری دارد منطقه مرکزی است که با توجه به آنچه گفته شد نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران با هدف ارائه هر گونه خدمات پس از فروش کندی همانند تعمیرات و… فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات کندی مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات کندی یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات کندی مطهری , نمایندگی تعمیرات کندی فاطمی , نمایندگی تعمیرات کندی عباس آباد , نمایندگی تعمیرات کندی جلفا , نمایندگی تعمیرات کندی خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات کندی بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات کندی امام خمینی , نمایندگی تعمیرات کندی سهروردی , نمایندگی تعمیرات کندی آپادانا , نمایندگی تعمیرات کندی نیلوفر , نمایندگی تعمیرات کندی لاله زار , نمایندگی تعمیرات کندی جمهوری , نمایندگی تعمیرات کندی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

 

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی کندی

 

در صورتی که ماشین لباسشویی کندی شما آب را به درستی نمی‌گیرد، می‌توانید مراحل زیر را بررسی کنید:

  1. بررسی لوله آب و اتصالات: ابتدا مطمئن شوید که لوله آب به درستی به ماشین لباسشویی متصل شده است و اتصالات آب سالم و بدون نشتی هستند. یک نشتی در اتصالات می‌تواند باعث عدم آبگیری ماشین شود. بررسی کنید که آیا لوله آب انسداد شده است یا خط آب در منزل شما مشکل دارد.
  2. بررسی فیلتر آب: ممکن است فیلتر آب ماشین لباسشویی کثیف شده باشد و باعث محدودیت در جریان آب شود. بررسی کنید که آیا فیلتر آب نیاز به تمیز کردن یا تعویض دارد.
  3. بررسی سطح آب در ماشین لباسشویی: مطمئن شوید که سطح آب در داخل ماشین لباسشویی به اندازه کافی بالاست. در صورتی که سطح آب کم است، ماشین لباسشویی ممکن است عمل آبگیری را آغاز نکند. بررسی کنید که آیا سطح آب به درستی تنظیم شده است.
  4. بررسی سطح دستیابی به پمپ آب: ممکن است پمپ آب ماشین لباسشویی خراب شده یا مسدود شده باشد. در صورتی که مطمئن هستید که لوله آب و اتصالات به درستی عمل می‌کنند، احتمالاً مشکل در پمپ آب است و نیاز به تعمیر یا تعویض آن وجود دارد.

در صورتی که با این مراحل مشکل را حل نکردید، توصیه می‌شود با مرکز خدمات پس از فروش کندی تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. تکنسین‌های مجاز می‌توانند مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند.

 1669