1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

فاکتورهای مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

581 بازدید
فاکتورهای مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

در خرید یخچال و فریزر، قبل از این که به مسئله زیبایی آن ها توجه شود باید امور فنی و کارایی یخچال ها مد نظر قرار گیرد زیرا شما باید انتخابی داشته باشید که به بهترین شکل ممکن و با بیشترین کارایی بتواند از مواد غذایی شما نگهداری کند. یکی از وظایف نمایندگی های یخچال ساید بای ساید همین امر است که تمام ویژگی ها اعم از مزیت ها و معایب یک یخچال ساید بای ساید را در اختیار خریدار قرار دهد تا بهتر بتواند انتخاب داشته باشد. ما در ادامه قسمت قبل، سایر ویژگی های مهم یک یخچال ساید بای ساید را بیان خواهیم نمود تا شما بهتر بتوانید یک تصمیم مناسب بگیرید.

1-   توجه به تعداد درب

هر چه تعداد درب یخچال های ساید بای ساید بیشتر باشد کار کردن با آن ها راحت تر است. برای مثال زمانی که یخچال آن ها دارای دو درب باشد شما می توانید میوه جات و سبزیجات و موادی از این قبیل را در یک قسمت و لبنیات، آب، آب میوه و مواد دیگر را در قسمت دیگر قرار دهید در نتیجه در زمان برداشتن ماده غذایی مورد نظر، نیازی به باز کردن درب کل یخچال نیست و فشار کمتری به یخچال وارد می شود در نتیجه این فاکتور، به عملکرد بهینه یخچال ساید بای ساید کمک می کند. در مورد فریزر یخچال های ساید بای ساید نیز همین قانون وجود دارد.

2-   توجه به بدنه

انتخاب نوع رنگ یخچال ساید بای ساید، یک امر سلیقه ای است ولی مسلما انتخاب سفید، فضای آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد ولی مسئله مهم، ضد لک بودن آن است لذا در زمان خرید، با انگشت خود بر روی بدنه یخچال فشار دهید تا متوجه شوید آیا اثر انگشت شما بر روی ان باقی می ماند یا خیر. اگر رویه خارجی آن مناسب باشد، نباید هیچ لکی بر روی یخچال باقی بماند.

3-   مصرف انرژی پایین

از آنجایی که فعالیت و مصرف انرژی در یخچال های ساید بای ساید بالا است لذا باید انواعی را انتخاب نمایید که با کمترین مصرف انرژی، بیشترین کارایی را دارند. در نتیجه برای خرید، به سراغ نمایندگی های ساید بای ساید بروید که بهتر شما را راهنمایی نمایند. توجه داشته باشید که ممکن است یک یخچال ساید باید ساید از نظر تمام فاکتورهای فوق الذکر، ایده آل باشد ولی متاسفانه مصرف انرژی آن بسیار زیاد است پس شما باید از خرید آن صصرف نظر کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669