1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول

636 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول را می توانید در دو رنگ سفید و نقره ای تهیه کرده و زیبایی بی نظیری به آشپزخانه خود ببخشید. این یخچال فریزر دوقلو با توجه به سیستم ضد برفکی که در هر دو کابین دارد می تواند کاملا باعث رضایتمندی کاربران شود.

ویژگی ها 

v    ارتفاع، عمق و پهنای یخچال فریزر دوقلوی آیس پول به ترتیب 192، 66 و 130 سانتی متر است. بنابراین پیش از خرید توجه کنید که فضای کافی برای آن دارید.

v    گنجایش فریزر در این مدل 337 و پنجایش یخچال نیز 777 لیتر است. بنابراین به خوبی می تواند حتی برای خانواده های پرجمعیت نیز مناسب باشد.

v    آبسرد کن موجود بر روی یخچال به آب شهری وصل شده و مجهز به فیلتر تصفیه نیز است. پس هر زمان که بخواهید آبی خنک و گوارا در اختیار دارید.

v    جنس بدنه یخچال از ورق مقاوم به خوردگی است. همچنین لاستیک درب ها نیز آنتی باکتریال BioShield بوده و کاملا بهداشتی می باشد.

v    این یخچال فریزر از نورپردازی LED بهره می برد. از این جهت هم روشن تر است و هم مصرف برق کمتری دارد.

v    فاصله بین طبقات در یخچال با توجه به نیاز شما قابل تنظیم است و یک بطری گیر دو طرفه دارد. به علاوه کمپرسور یخچال حتی در آب و هوای گرمسیری نیز جواب می دهد.

v    نگران کنجکاوی کودکتان نباشید، زیرا یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول به قفل کودک تجهیز شده است.

v    سیستم پلاسمای به کار رفته در یخچال سبب طراوت و تازگی بی نظیر و البته طولانی مدت تر  برای مواد غذایی می شود.

v    فن مخصوص برای پخش یکنواخت برودت، کنترل هوشمند و عیب یابی اتوماتیک از دیگر مشخصات یخچال فریزر آیس پول است.

در مطلب فوق یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول معرفی شد. این یخچال فریزر یک محصول ایرانی بوده و حائز ویژگی های مثبت زیادی است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669